Jump to content

Photo

kan bepaalde virsussen niet verwijderen

• Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 pgmjans

pgmjans

New Member

• Members
  • Pip
  • 1 posts
  • AV:Avast

Posted 14 July 2012 - 09:50 PM

Hallo, ik heb emisoft gedaaid en bijna alle virussen verwijderd.
Deze kon ik echter niet verwijderen en iesen deskundige hulp. Kunnen jullie mij hiermee helpen?
Onderstaand de betreffende virussen:

E:\Website Joomla 2.5\aan de watermolen\bck van hotelsin\media\system\js\caption.js - File not found
E:\Website Joomla 2.5\aan de watermolen\bck van hotelsin\media\system\js\core.js - File not found

:\Website Joomla 2.5\aan de watermolen\bck van hotelsin\media\system\js\mootools-core.js - File not found
E:\Website Joomla 2.5\aan de watermolen\bck van hotelsin\media\system\js\mootools-more.js - File not found
E:\Website Joomla 2.5\aan de watermolen\bck van hotelsin\modules\mod_ppc_simple_spotlight\js\jquery.cycle.all.2.74.js - File not found
E:\Website Joomla 2.5\aan de watermolen\bck van hotelsin\modules\mod_ppc_simple_spotlight\js\ppc.safejquery.end.js - File not found
E:\Website Joomla 2.5\aan de watermolen\bck van hotelsin\modules\mod_ppc_simple_spotlight\js\ppc.safejquery.start.js - File not found
E:\Website Joomla 2.5\aan de watermolen\bck van hotelsin\modules\mod_ppc_simple_spotlight\js\ppc.safejqueryplugin.end.js - File not found
E:\Website Joomla 2.5\aan de watermolen\bck van hotelsin\modules\mod_ppc_simple_spotlight\js\ppc.safejqueryplugin.start.js - File not found

BVD
Peter Janssens

#2 Rob R.

Rob R.

Forum Regular

• Emsisoft Employee
  • 982 posts
  • LocationNetherlands
  • AV:Emsisoft Anti-Malware
  • HIPS:Online Armor

Posted 15 July 2012 - 01:45 AM

Peter Janssens.

U wordt al geholpen met dit probleem door Kape op pc-helpforum.be.
Volg aub de aanwijzingen op die worden gegeven door Kape.

Wanneer er op verschillende fora aan hetzelfde probleem wordt gewerkt dan wordt het een rommeltje.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users