Recommended Posts

De laatste paar dagen loop ik tegen een probleem aan dat mijn geheugen automatisch volloopt, waardoor uiteindelijk na een half uur (of iets eerder of iets later) mijn pc geheel vastloopt en ik niet eens meer normaal kan afsluiten. Zelfs als ik niks doe loopt het geheugen vol. Ik heb getest en dacht eerst dat het welicht met andere programma's te maken had. Maar vandaag heb ik Internet Security van Emsisoft gedeinstalleerd en ik heb ineens geen problemen meer. Memory blijft nu gevuld tot ongeveer 30% van de 16 GB. Heb Lightroom aanstaan en Chrome. Standaard apps die ik normaliter ook gebruik. Deze leveren blijkbaar geen problemen, maar Emsisoft wel. Wat kan ik hieraan doen?

Hallo,

Hoeveel geheugen heeft de computer en gebeurde dit met een stabiele EIS installatie of de laatste beta versie? 

PC heeft 16 gb. Ik heb in november EIS geïnstalleerd, daarna geen nieuwe versie, behalve wat er automatisch binnenkomt. Neem aan dat beta niet automatisch worden gedownload en geïnstalleerd?

Filmpje dat ik gisteren heb gemaakt toen ik Emsisoft had draaien:

Je ziet hier het vollopende geheugen, dit heb ik na de-installeren niet meer gehad. 

16 GB is inderdaad meer dan voldoende. :) Om te controleren of beta updates aanstaan, open EIS, klik Settings/Instellingen rechts boven, klik de Updates tab en kijk of "use beta udpates" aangevinkt is. 

Heb je al geprobeerd om het hele programma te de-installeren en opnieuw te installeren?

Het was een conflict tussen Emsisoft en McAfee, beiden pakketten gingen niet samen. Elk apart draait zonder problemen. Via de Engelstalige kant kreeg ik al extra tips, maar via mcAfee werd geen oplossing aangeboden. Ik heb gekizen McAfee te deinstalleren en Emsisoft te blijven gebruiken. Helaas heb ik al wel voor McAfee betaald tot feb 2016. Na 30 minuten aan de tel met McAfee kreeg ik eindelijk bericht dat er een refund zou plaatsvinden. Ik zou binnen drie uur worden teruggebeld, wat niet gebeurde. Helaas dat t zo moet gaan, maar het probleem is in elk geval opgelost. Blijft alleen de vraag over of ik naast EIS nog andere software nodig heb om me optimaal te beschermen tegen virussen malware en andere 'aanvallen'. Tips zijn welkom

Wat vervelend om dat te horen. Emsisoft heeft op het moment een promotie waar je je oude antivirus licentie tijd toe kunt voegen aan een nieuwe Emsisoft licensie. Om hier gebruik van te maken kun je mij in een PM de McAfee licentie tijd sturen samen met de EIS product sleutel (post dit niet in publiek!). De overgebleven McAfee licentie tijd zal dan toegevoegd worden aan de bestaande EIS licentie.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.