Leo wobben

Windows 10 upgrade. Moet ik vooraf de beveiliging anders instellen ?

Recommended Posts

Hallo Leo,

Waarschijnlijk is dit niet nodig; Windows installeert de upgrade hoogstwaarschijnlijk niet wanneer de huidige Windows versie actief is, maar zet alles op om na een herstart te installeren. Dat betekent dat op het moment van installatie security software niet actief is.

Nou vroeg op een forum iemand of Norton360 compatibel zou zijn als de persoon in kwestie Windows 10 zou laten installeren,en dat was wel het geval volgens een

Engelstalig ducument.

Nu zag ik op www.schoonepc.nl dat die in zijn binnenkort te verwachten Nieuwsbrief er verder op ingaat.

En dat had ie al iets op FaceBook gezet.https://www.facebook.com/mennoschoone

Als ik het goed begrijp moet je eerst wel Windows 10 downloaden (teken van goedkeuring?) en in gedeelten wordt die dan geinstalleert.

Maar goed afwachten maar, al zou ik wel willen weten of EAM ook op W-10 draait.

Niet dat ik er op zit te wachten maar ik ben wel "uitverkoren" zo te zien en weet nog niet wat ik ga doen.

Eerst maar eens de recenties lezen.

Groet J_W.

Ja, voor zover ik gezien heb wordt eerst de installer gedownload, daarna kun je zelf kiezen of je Windows 10 direct or later wil installeren. Die installatie gaat waarschijnlijk net als andere Windows installaties in stappen met verschillende reboots. Voor de zekerheid kun je natuurlijk altijd EAM/EIS realtime protection uitzetten tijdens dit proces.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.