Recommended Posts

Hallo Danny,

Wat vervelend om dat te horen. Zou je ons wat meer informatie kunnen verstrekken, bijvoorbeeld, met welke versie van Windows gebeurd dit en is dit een stabiele versie van EIS of een beta?

Dag Elise,

Ik heb windows 7 prof editie 64 bit, en emsisoft laat ik zelf updates uitvoeren, dus geen idee of dit een beta is.

Versie is 10.0.0.5561

Hij update niet meer en loopt regelmatig vast.

Zijn er log bestanden hiervan?

Dit is de laatste beta, Probeer het volgende: open EIS, klik de Settings tab en dan de Updates tab. Verwijder het vinkje voor "enable beta updates". Probeer hierna een nieuwe update uit te voeren.

Sorry, ik heb het zojuist gecontroleerd en het versie nummer is niet veranderd, stabiel en beta hebben allebei hetzelfde nummer.

In dat geval zou ik eerst proberen om EIS opnieuw te installeren.

Emsisoft blijft crashen. Hij is opnieuw geinhstalleerd, maar wederom crasht deze. Als ik een bestand wil scannen loopt hij vast. Sluit ik het daarna geheel af en start ik hem op, dan krijg je

slechts een leeg vlak te zien, een kader. Niets werkt dan aan EIS.

Graag een oplossing.

Gebeurt dit alleen als je een context menu scan doet (rechts-klikken op een bestand en dan "scan..." selecteren)? Of ook tijdens andere scans?

Wat is het versie nummer (klik op "about" rechts-beneden in het hoofd scherm)? Zou je ook even kunnen kijken of een Malware Scan of Custom Scan wel gewoon werkt?

Dat is niet de bedoeling, het is mogelijk dat er iets fout gegaan is bij het verwijderen van het programma. Kun je het verwijderen met emsiclean en dan nog eens installeren om te zien of dat het probleem verhelpt?

Dag Elise,

Vandaag kreeg ik de melding er is een onverwachte fout opgetreden, neem contact op met ons team.

Helaas is er dus weer iets aan de hand.

Scannen werkt niet meer. hij loopt dan vast.

Ik heb vanaf de vorige keer alles aan gepakt zoals je beschreef, verwijdert met emsiclean en opnieuw geinstalleerd.

Vanaf die dag alles in orde, tot vandaag.

Ik moet zeggen dat ik geen licentie verleng als dit zo door gaat.

Het hoort wel te werken en niet dat het een gewoonte wordt om hier op het forum terug te keren.

ik hoor graag weer van je

Wat vervelend om dit te horen. Zou je het versie nummer kunnen geven zodat ik dit aan ons development team door kan geven?

Scannen werkt niet meer. hij loopt dan vast.
Ik heb vanaf de vorige keer alles aan gepakt zoals je beschreef, verwijdert met emsiclean en opnieuw geinstalleerd.
Vanaf die dag alles in orde, tot vandaag.

Ter verduidelijking, is het probleem na deze stappen weer opgelost, of werkt het nog steeds niet goed.

Hi [email protected]

Access violation at address 04126C40 in module 'a2framework.dll".  Read of address 0000000D.

Heb je het crashreport naar Emsisoft verstuurd ?

Zonder deze informatie kunnen we niet veel doen.

Thanks

Ter verduidelijking, is het probleem na deze stappen weer opgelost, of werkt het nog steeds niet goed.

De melding kwam na de stappen die ik beschreef. Dus alles is al eens verwijderd met emsiclean en weer opnieuw geinstalleerd.

Daarna ontstond de crash.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.