PC reset

Verwijderd EAM licentie uit office?

Recommended Posts

Wij hebben een licentie verkocht en geïnstalleerd bij een klant. Echter nam de klant contact met ons op over het feit dat hun office professional met outlook geactiveerd moest worden. Dit was nooit het geval. 

Ik gaf ze de tip om de productcode in te vullen en indien ze deze niet in bezit hadden de verkoper te contacteren. De klant heeft vervolgens contact opgenomen en de verkoper heeft onderzoek gedaan via teamviewer. Zijn conclusie, volgens de klant, was dat Emsisoft Anti Malware de licentie uit office verwijderde en dat hierdoor de office weer geactiveerd moest worden. Dit was op beide computers. Echter kon de verkoper(IT'er?) in de instellingen niks vinden of aanpassen om dit te voorkomen? 

Mijn vraag aan jullie, is het mogelijk dat emsisoft hierin een rol kan spelen of is het onwaarschijnlijk dat het de licentie gegevens uit office verwijderd? 

Ik ga op 09-08-2015 om negen uur s'ochtends naar de klant om het zelf te onderzoeken. Welke gegevens heeft u van de computers nodig indien u ook wilt onderzoeken of dit klopt?

De klant wilt nu zijn anti-virus vervangen, omdat zijn vorige wel goed werkte :(

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.