PC reset

Uitlijning van de tekst

Recommended Posts

Wanneer wordt deze tekst passend gemaakt? Zie screenshot.

Ook tijdens de installatie staat er na het updaten een knop, om door te gaan naar de volgende stap, met de tekst "Computer scannen". Moet dit niet eerder zijn "Volgende"? 

post-35110-0-76171700-1449446128_thumb.png
Download Image

Na het updaten zie ik ook dat de keuze teksten in het venster die verschijnt niet passen. Zie screenshot. Wanneer gaan deze dingen aangepast worden. Ik vind het niet erg maar mijn klanten zien dit als knullig. 

post-35110-0-08783300-1449533638_thumb.png
Download Image

Hallo,

Sorry voor het late antwoord, dit is doorgegeven aan Development en hopelijk komt hier zo snel mogelijk een oplossing voor.

Voor vertaling buiten de 5 (EN, DU, FR, IT, RU) standaard talen die Emsisoft ondersteunt, zijn wij afhankelijk van vrijwilligers.

Ik heb bovenstaande foutjes zelf even gecorrigeerd en worden vanmiddag nog gepubliceerd.

Mocht je interesse/tijd hebben om de NL vertaling te onderhouden dan hoor ik dat graag.

cheers

Beste Frank,

Bedankt voor het aanpassen! Ik wil graag mijn bijdrage leveren en vrijwillig mee helpen aan het kijken derhouden van de teksten.

Ik hoor het wel wat ik moet doen.

Thanks

Ik heb de details bekeken. Maar ma het lezen en proberen zie ik dat dit mij te veel tijd kost. Ik zal wel wat posten als ik iets vind. Dit is voor mij gemakkelijk en snel.

Heb trouwens nu ook een fout gevonden in EEK. Zie screenshot. Na de scan vond hij iets met hoog risico. Echter klopt de tekst niet helemaal. Er wordt gezegd dat EEK te koop is en u preventief beschermd. Dit klopt uiteraard niet. Dit moet EAM zijn.

Lees maar eens goed xd

post-35110-0-01139700-1450089977_thumb.jpg
Download Image

Hi,

dat is duidelijk.

Ik had al aangegeven dat er momenteel geen vrijwilliger is om de NL taal bij te houden, vandaar dat tekstuele foutjes niet met de hoogste prio worden opgelost.

cheers

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.