PC reset

Emsisoft moblie security Update

Recommended Posts

Nadat ik vandaag EMS update deed hij het niet meer. Ik heb hem verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nu werkt alles weer goed!

Ik dacht ik meld het even  :D

Hallo,

Bedankt, ik zal het doorgeven. Fijn te horen dat alles nu weer goed werkt! :)

Bijna alles... Ik kan Anti-Theft niet activeren met mijn account. Hij zegt dat hij bestaat, dus heb ik opnieuw mijn wachtwoord ingesteld. Echter, zonder succes. Op BitDefender kan ik wel inloggen. Ik kan wel kiezen voor een google account maar dat doet hij ook niet.

Ik heb een HTC M9, Android versie 6.0, HTC sence verie is 7.0

Hallo,

Zou je me de volgende informatie kunnen geven? Er was een update eerder vandaag, hoewel deze geen probleem zou moeten veroorzaken, is dit wel een mogelijkheid.

Welke versie heeft Emsisoft Mobile Security?

Is er ook andere security software geinstalleerd?
Open instellingen en selecteer Beveiligings Instellingen (security settings)
Is Emsisoft Mobile Security in dit menu aanwezig en geactiveerd als "Device Administrator"?
Wat is de foutmelding die je krijgt bij het activeren?

Bedankt voor de extra informatie! Dit probleem is inmiddels bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. Zodra ik hier meer over weet, zal ik het laten weten.

Dit probleem is opgelost in de volgende versie van EMS. Deze is op het moment nog niet verkrijgbaar via Google Play, maar als je deze nu alvast wilt installeren, kun je Thomas Ott een bericht sturen voor verdere informatie.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.