Foo_Fighter

Deinstalleren AEM lukt niet.

Recommended Posts

Hoi Support Emsisoft.

Zoals jullie weten stop ik volgende week met het gebruik van Windows 10.

Nu wil mijn achterbuur jongen wel mijn PC hebben maar niet met een betaalde AV scanner er op.

Dat betekend ook dat ik mijn Windows account hier van afhaal.

Intussen gebruik ik nog wel even een Trial van 30 dagen maar die zijn bijna op.

Dan het grootste probleem is dat ik met geen hamer EAM kan Deinstalleren.

Ook niet met die CleanTool van jullie maar die had ik al van 2014 op mijn PC staande.

Wellicht net niet de de goede.

Ik dacht dit even te doen maar dat ging niet via het Configuratie Scherm maar ook niet via de Uninstaller in de C:// Map.

Nergens is hij dan nog te zien en ook MBAM is ineens foetsie.

In het register is hij ook niet te zien maar vanmorgen start ie wel weer mee op!! Rara??

Nou heb ik dat met Brouwsers die onder Windows 10 draaien ook al gehad dus Windows zit denk ik

goed te jatten zonder dat je het weet.

Hebben jullie een oplossing? (Nieuwe CleanTool) of moet heel dit OS eraf?

Hoor het wel want ik ben 10 meer dan zat.

Jack_W

Hallo Jack,

De oude emsiclean tool zal waarschijnlijk niet goed meer werken, probeer het eens met een nieuwe download: https://dl.emsisoft.com/Emsiclean.zip

Als dat niet lukt, laat het even weten. :)

Edited by GT500
Updated link for Emsiclean. There are now two versions (32-bit and 64-bit) bundled in a ZIP archive. Run EmsiClean64, and if you see an error message then run EmsiClean32.

On 6/21/2016 at 9:39 AM, Elise said:

Hallo Jack,

De oude emsiclean tool zal waarschijnlijk niet goed meer werken, probeer het eens met een nieuwe download: https://dl.emsisoft.com/Emsiclean.zip

Als dat niet lukt, laat het even weten. :)

Bedankt Elise voor je inzet.

Ik ga het proberen maar nadat ik hem gisteravond zo snel terug kreeg (en nergens was te vinden) Geen Map in C:// Niet in het register,hoe kan ie dan zo snel terug komen?

Windows beschermt heel het systeem en ik krijg er geen vat op.

Net keek ik nog en alles staat perfecto maar meld dat de Uninstaller defect is.

Enfin hoe het ook afloopt iedereen van Emsisoft bedankt.

Het beste verder.

Jack_W

Edited by GT500
Updated link for Emsiclean. There are now two versions (32-bit and 64-bit) bundled in a ZIP archive. Run EmsiClean64, and if you see an error message then run EmsiClean32.

Hallo Jack,

Het is inderdaad mogelijk dat Windows deze mappen afschermt, maar in principe zou je een map moeten zien in c:\program files (x86) of c:\program files (dit kan allebei op een x64 OS).

Hallo Jack,

Het is inderdaad mogelijk dat Windows deze mappen afschermt, maar in principe zou je een map moeten zien in c:\program files (x86) of c:\program files (dit kan allebei op een x64 OS).

Ja zie ik ook in het Configuratie Scherm/en de map in C:// en in msconfig waar ik heel de boel kan uitschakelen maar er is 1 probleem wat ook de Cleantool niet op kan lossen omndat de scanner nog intakt is.

Overal meld een Venster dat de "Uninstaller" niet aanwezig is wat vreemd is want die staat wel in de C:// map.

Ook met admin rechten lukt het niet.

En gelijk komt er dan een bericht dat ik geen enkele bevoegdheid heb om ook maar iets te doen.

Er wordt wel een voorstel gedaan om een nieuwe Copy eroverheen te zetten,maar ik deed dat en wat komt er voor een bericht?

EAM staat al op je PC!!

Na verloop van die Trial (8 dagen) gooi ik alles eraf en er ligt nog een installatie schijf van 7 dus mijn buurjongen zijn vader is handig genoeg om dit PCtje weer opgang te krijgen.

Dan kan ie zelf uitzoeken of het 7 wordt of Upgraden naar 10 wil.

Dat was het Elise,nogmaals bedankt en ik zal me er niet meer druk over maken.

Jack.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.