pdexie

EIS update blokkeert overig internet

Recommended Posts

Beter als bovenstaande titel kan ik het niet uitleggen en ik heb het hier al eerde gemeld en ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben die er last van heeft.

Als ik aan het internetten ben dan heb ik soms dat mijn internet niet reageert en bijvoorbeeld een pagina blijft hangen,

En zodra er rechtsonder in het schermpje verschijnt dat EIS is geüpdatet dan kan ik gewoon verder internetten of een opgevraagde pagina komt dan wel binnen die tijdens de update dus vast liep.

Ik heb glasvezel voor het internetten dus aan de snelheid  / bandbreedte ligt het niet.

Vraag is dus, blokkeert een simpele virus definitie update van EIS de toegang tot  het internet?

Dit is een probleem met CPU/RAM gebruik tijdens de update, het ligt niet aan internet snelheid. Sinds andere gebruikers dit probleem niet gemeld hebben en we op het moment druk bezig zijn met EAM/EIS12, moeten we eerst controleren of het probleem hierna opgelost is.

Ja het klopt het ligt inderdaad niet aan de internetsnelheid, maar aan het hoge cpu/ ram verbruik als EIS de updates verwerkt.

Ik hoop dat in versie 12 dit verholpen is

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.