Recommended Posts

Hallo,

Gefeliciteerd met je nieuwe versie Emsisoft Anti-Malware & Emsisoft Internet Security 12 ziet er zeer goed uit.

Aanpassing NL taal:

Real-time detections = Real-time detecties
Notification display time for real-time malware detections = Melding display tijd voor realtime malware detecties

58091fc978b7f-EMS_12.png

Groeten Ben.

Hallo abbs,

Vertalen van het Nederlands wordt momenteel overgelaten aan vrijwilligers zoals ik ;)

Ik zal deze vertaling toevoegen aan mijn checklist en ga ik het doorgeven aan een Emsisoft medewerker :)

Bedankt voor het doorgeven!

Heb net de vertaling gefixed en doorgeven aan Frank H. van Emsisoft. Deze zal in de komende dagen het nieuwe NL bestand beschikbaar stellen via de automatische updates.

Mocht je verder nog fouten zien meld ze dan aub ;)

Hallo abbs,

Vertalen van het Nederlands wordt momenteel overgelaten aan vrijwilligers zoals ik ;)

Ik zal deze vertaling toevoegen aan mijn checklist en ga ik het doorgeven aan een Emsisoft medewerker :)

Bedankt voor het doorgeven!

Dat is mij bekent dat het door vrijwilligers word gedaan (nu weet ik dat jij het bent), via een forum waar ik security helper ben stonden we vroeger in contact met een andere medewerker maar die is helaas overleden.

Maar als ik weer wat zie geef ik het door (zo als nu of wil je het anders ontvangen)

Groeten Ben.

Tabblad "Bescherming"

tabblad "Programmaregels" daar staat Search = Zoeken
tabblad "Gedragsbewaking" daar staat niks in de Zoek balk.

Ik heb het gezien. Onder programmaregels ben ik niet geslaagd om het snel te vertalen. Er komt meer bij kijken. 

Bij gedragsbewaking kan ik in de engelse taal ook geen zoek vinden dus het lijkt erop dat dit ontbreekt. Dus kan ik hier moeilijk aan sleutelen.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.