pdexie

In overzicht logmelding

Recommended Posts

Ik heb zojuist mijn laptop laten scannen en hij vond een bestand ( was een bestand van nirsoft om achter een wachtwoord te kunnen komen, die ik zelf had gedownload en geïnstalleerd).

Ik heb het bestand nu dus verwijderd , nu staat bij mij in het overzicht scherm bij logs 2 malware objecten tot nu toe verwijderd .

Omdat ik weet om wat voor bestanden het ging heb ik de logs leeg gemaakt, maar in het overzicht scherm blijft toch de melding staan dat er 2 malware objecten gevonden zijn en op zich klopt dat , maar hoe ik krijg ik daar de melding weer op nul?

Deze tekst was gepast om dat de eerste tekst die ik hier geschreven had niet klopte

Hallo, is quarantine op dit moment ook leeg? 

Op zich zijn deze Nirsoft applicaties niet gevaarlijk, ze worden gedetecteerd als potentially unwanted omdat ze gebruikt kunnen worden door personen met verkeerde bedoelingen. Maar als je dit zelf gedownload hebt, kun je het gewoon gebruiken zonder verder risico.

Ja quarantaine is ook leeg en eigenlijk klopt het ook wel wat er in het begin scherm staat dat er 2 malware objecten tot nu toe gevonden zijn, maar net wat je zegt die nirsoft applicaties zijn niet gevaarlijk en ik heb de log bestanden verwijderd, maar is er een  manier om in het overzicht scherm de melding van gevonden objecten weer op nul te krijgen?

Ik heb dit net zelf even gecontroleerd. Nadat ik de items uit quarantine verwijderd had, stond de teller op 0. 

Dit is een totalen teller en wordt alleen op nul gezet wanneer je dat zelf doet via:

Instellingen / Bewakings instellingen-> [Fabrieks instellingen] zet een vinkje in 'verwijder alle logs en reset tellers' en druk op [OK]

Bedankt voor reactie,  de teller zoals ik hem al aangaf staat weer op nul.

Zo zie je maar weer dat beeld vaak beter over komt dan tekst :)

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.