gtvjr

licentie verlengen

Recommended Posts

goede morgen wil mijn licentie verlengen maar werkt niet,kan je even kijken , er wordt vermeld

License renewal is currently not available for this key. Please refer to the following announcement in our blog.

Groet Gerhard

Hi Frank

Dat klopt,kan je hem dan pas weer verlengen na i oct.? vindt het jammer dat jullie de firewall verwijderen, moet nadenken wat ik ga doen, misschien stap ik hierdoor wel over op bitdefender internet security.

begrijp niet helemaal dat jullie dit doen,want jullie hebben een vreselijk goed product

Gerhard:( 

Hi Gerhard,

Je kunt nu al je  EIS licentie  laten omzetten naar EAM incl extra dagen.

Daarnaa kan je de licentie verlengen zoals gewoonlijk.

De redenen staan vermeld in onze blogpost. Ons vreselijk goede product wordt wellicht nog wel beter door deze migratie.

Hi frank vertrouw je op je woord. 

Heb je dan geen Firewall meer nodig? 

Blijf bij jullie zet mijn licentie maar om. 

Emsisoft is the best. 

Gerhard. 

Je hebt zeker een firewall nodig. De meeste routers echter hebben deze al ingebouwd.

De Windows Firewall biedt voldoende bescherming. Daarbij biedt EAM 2017.8 een nieuwe bescherming tegen modificaties van de Windows Firewall.

Wanneer je in een PM je licentie doorgeeft. zal ik je EIS omzetten naar een EAM key. Je EIS key zal nog 3 dagen geldig blijven.

Je kunt EAM installeren en dezelfde key gebruiken bij installatie.

Vragen ? Stel ze gerust.

Oké frank dus als ik het goed begrijp moet ik dan nu de internet sequrity versie verwijderen en dan de EAM versie instaleren. Waar naar toe moet ik het pm versturen frank. 

Gerhard 

U klikt op de naam van Frank. Je zit dan in zijn profiel. Je kan daar op het envelopje klikken en dan start je een pm.

Groet,

Tommy

Hi Gerhard,

Heb ik ontvangen, ik ga nu je EIS key omzetten naar EAM.

je EIS key blijft nog 3 dagen geldig.

Hi Frank

Installatie is perfect gegaan, weer de beta versie ,bedankt voor de goede zorgen

Emsisoft is The best.

Gerhard

Frank nog een kleine vraag

Hoe sta je tegenover Comodo firewal? is dat een toevoeging? graag je eerlijke mening.

Groetjes Gerhard

Hi Gerhard,

Wij zien geen toegevoegde waarde in additionele Firewalls. De meeste internet routers hebben al een ingebouwde firewall die inkomend verkeer blokken en uitgaand verkeer toelaten.

Dit was ook de standaard instelling in de EIS firewall. De Windows Firewall + EAM is een prima combinatie.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.