gvanosch12

Taalfout in verwijderen log

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Al geruime tijd zie ik een taalfout als ik een log wil verwijderen,er staat vermeld "Weet u zeker dat u complete de log wilt verwijderen? Dik kan niet worden teruggezet"

De juiste vertaling moet zijn "Weet u zeker dat u de complete log wilt verwijderen? Dit kan niet worden teruggezet"

Frank H heeft mij verteld op maandag 18 september(dutch support) dat hij deze taalfout zou herstellen,en of ik de volgende keer een nieuw topic zou willen aanmaken met het juiste onderwerp,dat heb ik nu bij deze gedaan

Helaas is de taalfout tot op heden nog niet hersteld,zou u aub deze taalfout willen herstellen.

• Emsisoft Employee
  • 62
  • 1441 posts

Geert, dank voor je feedback

zou je zo vriendelijk will zijn een nieuw topic te openen voor dit soort feedback ?

De originale topic heeft geen relatie met een spelfout in de NL vertaling. Ik zal deze topic nu sluiten en de taalfout aanpassen.

Thanks

Mvgr,

Geert Van Osch

Schermopname (49).png
Download Image

Hoi Frank,

Sorry Frank,dan is dat mijn fout,de aanpassing was wèl gedaan,alleen ik zag het nog niet omdat het nog niet online was gezet,ik wist niet dat het wat langer kon duren voordat de wijziging(en)online werden gezet.

Mvgr,

Geert:thumbs:

Geen probleem Geert,

zulke minimale taalfouten worden niet binnen 24 uur online gezet, ik probeer ze te verzamelen en zet ze dan in 1x online, dat werkt efficienter en kost veel minder tijd.

cheers

• Thanks 1